Lecseréltük a képet egy nagyobb méretűre, a cikkben lévő képre kattintva már az jön be.
Sajnos nem vektorgrafikusan csináltuk meg, így sokkal jobb minőség nem hozható ki belőle.
Majd a következőnél erre már jobban figyelünk.
Igazad van Zsuzsa, ahogy Adwords-ben, itt is gond az, hogy a változásokat (jelentős) késéssel követi csak le a vizsga. Mivel a régi felület már nem elérhető, ezért mindenképpen hasznos az említett Ipassexam és googleanalyticstest.com tartalmakat átnézni, mert azokban vannak konkrét példák.
és nem csak a jelenlegi analyticset kell jól ismerni, hanem az elmúlt 1-másfél év változásait is, ugyanis a vizsga nem vagy csak nagyon lassan követi le a változásokat.
amikor én vizsgáztam pl, még a régi visitszámítás volt a vizsgában, pedig már jó fél éve megváltoztatták (és a vizsgám előtt nem sokkal reklámozták nagyon, hogy megújult a vizsga.) ez év elején volt valamikor, talán februárban
Utolsó kommentek:
Icebob 2013.05.15. 13:51:12
Bejegyzés: 1 éves lett a webanalitika blogunk
Deli Norbert - HD 2012.12.12. 11:34:10
Sajnos nem vektorgrafikusan csináltuk meg, így sokkal jobb minőség nem hozható ki belőle.
Majd a következőnél erre már jobban figyelünk.
Bejegyzés: Analitika kvíz
Gr3nTs 2012.12.12. 11:05:21
Bejegyzés: Analitika kvíz
Deli Norbert - HD 2012.09.11. 20:51:47
Bejegyzés: Felkészülés a Google Analytics vizsgára
KZsuzsa · http://deepindata.com 2012.09.11. 18:59:06
amikor én vizsgáztam pl, még a régi visitszámítás volt a vizsgában, pedig már jó fél éve megváltoztatták (és a vizsgám előtt nem sokkal reklámozták nagyon, hogy megújult a vizsga.) ez év elején volt valamikor, talán februárban
Bejegyzés: Felkészülés a Google Analytics vizsgára
Pulse 2012.08.15. 10:45:37
Bejegyzés: Egyéni figyelmeztetések - Avagy hogyan legyünk jól értesültek
Deli Norbert - HD 2012.08.15. 10:10:56
Azt szoktam javasolni, hogy a riportcsoportok Áttekintés riportjaiban látható mutatókat minimum kövessük.
Nevesítve:
Alap:látogatás, egyedi látogató, oldalmegtekintés, egyedi oldalmegtekintés, oldal/látogatás, látogatás átl. időtartalma, visszafordulási arány, %új látogatások, oldalérték.
Konverzió: célteljesülés, célérték, konverziós ráta, csatorna elhagyási arány.
E-ker: tranzakció, egyedi vásárlás, bevétel, átl. érték, e-ker. konv. ráta, mennyiség (termékszám).
Azt hiszem ezek követése esetén nagyon meglepetés nem érhet (honlap üzleti eredményét tekintve).
Üdv,
Deli Norbi
Bejegyzés: Egyéni figyelmeztetések - Avagy hogyan legyünk jól értesültek
Pulse 2012.08.15. 09:53:26
Köszi
Bejegyzés: Egyéni figyelmeztetések - Avagy hogyan legyünk jól értesültek
kvadrillio 2012.05.25. 22:19:05
Bejegyzés: Hogyan növeljük az adatgyűjtés biztonságát?