Display Hálózat célzása riportok

2014. július 25. 10:46 - Deli Norbert - HD


GDN.jpgA Google Analytics felületén az Adwords kampányaink közül a Display Hálózatra célzottakat minimálisan tudtuk csak elemezni. Ez változott a héten, hiszen megjelentek a Display Hálózat célzása riportok!

Az adatokat az Adwords felületen már megszokott bontásban tudjuk elemezni, így kulcsszó, elhelyezés, Témák, Érdeklődés és remarketing, Kor-Nem bontásban láthatjuk a behozott felhasználók honlapon belüli cselekvéseit:
analytics gdn celzas.JPG

Ezzel az új funkcióval válik teljessé a GDN hirdetések elemezhetősége és optimalizálása, hiszen meg tudjuk nézni például, hogy az adott kampánnyal elért egyes korcsoportok hogyan teljesítettek:

analytics gdn celzas 2.JPG

A kapott adatokat az Analytics-ben megszokott módon különböző második dimenziók vagy szegmensek használatával mélyebben is megismerhetjük. Például a Témák szerint célzás kampányaink eszköz szerinti bontásban elemezhetjük:

analytics gdn celzas 4.jpg

Hol találom a riportot az Analytics felületén?

analytics gdn celzas 3.jpg

Jó analizálást mindenkinek!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://webanalitika.blog.hu/api/trackback/id/tr516543133

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.