A Google Analytics felületén az Adwords kampányaink közül a Display Hálózatra célzottakat minimálisan tudtuk csak elemezni. Ez változott a héten, hiszen megjelentek a Display Hálózat célzása riportok!
Az adatokat az Adwords felületen már megszokott bontásban tudjuk elemezni, így kulcsszó, elhelyezés, Témák, Érdeklődés és remarketing, Kor-Nem bontásban láthatjuk a behozott felhasználók honlapon belüli cselekvéseit:
Ezzel az új funkcióval válik teljessé a GDN hirdetések elemezhetősége és optimalizálása, hiszen meg tudjuk nézni például, hogy az adott kampánnyal elért egyes korcsoportok hogyan teljesítettek:
A kapott adatokat az Analytics-ben megszokott módon különböző második dimenziók vagy szegmensek használatával mélyebben is megismerhetjük. Például a Témák szerint célzás kampányaink eszköz szerinti bontásban elemezhetjük:
Hol találom a riportot az Analytics felületén?
Jó analizálást mindenkinek!